CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

08 Februari 2009

Senjata Yahudi

Di sebalik usaha yang dilakukan oleh Puak Yahudi laknatullah untuk menyerang umat Islam diseluruh dunia, selain apa yang mereka lakukan di Palestine. Mereka mengunakan kod 6F 5S. Mari tengok apa yang dimaksudkan kod kod tersebut.

SENJATA 6F
1.FILEM - lahirnya hollywood & walt Disney..pengaruh filem mmg kuat.
2.FAMILI - mereka rosakan system kekeluargaan islam..ibubapa sibuk dengan cari duit...anak jadi huru hara.
3.FESYEN - umat islam terpengaruh dengan peredaran fesyen hingga aurat bukanlah lagi keutamaan mereka kerana permodenan.
4.FUN - hiburan...lihat bagaimana umat islam tergila2 dgn hiburan penyanyi menjadi pujaan dan ikutan dalam kehidupan seharian.
5.FEMALE - wanita dan seks tidak dapat dipisahkan....banyak yang rosak kerana terpengaruh dengan 2 perkara ini.
6.FOOD - makanan...kegemaran terhadap makanan barat, kadang2 merosakkan nilai hati, byknya makanan segera, dan kadang2 yang melibatkan juga dengan halal haram.

seterusnya kita lihat pula apa yang di maksudkan dengan senjata kedua iaitu 5 S.

SENJATA 5S
1.SONG - nyanyi....kalau dimalaysia ini, apa saja yang dibuat di amerika semua kita nak ikut..Idol dan lain2lah.
2.SPORT - memang kita tergila2 dengan sport yang agak melampau...bahkan jutawan arab sanggup habihkan duit utk menaja kelab bola sepak EPL.sedangkan saudara kita perlukan dana utk pulihkan negara.
3.SMOKE - asap/rokok tak mengenal mangsa...ustaz ke imam ke apatah lagi orang awam tak terlepas daripada menjadi pelanggannya.
4.SCREEN - bagaimana wujudnya berbagai saluran tv, yang melalaikan..masa dihabihkan dengan menonton tv dan lain lain.
5.SEX - betapa ramainya anak2 bangsa kita rosak dengan senjata ke 5 ini daripada orang tua, pelajar U hingga kanak2 sekolah.

Justeru itu, berhati hatilah kita dengan kedua2 senjata ini yang tak jauh besanya diantara kedua duanya tetapi telah melihatkan hasilnya yang sungguh luarbiasa. wallahu'alam

Artikel asal di www.tranungkite.net